jueves, 24 de noviembre de 2011

Recitació

Aquesta activitat que a primera vista sembla sencilla no ho és pas, ja que cal molta concentració a part de tota la part prèvia de preparació.
Jo vaig ser la primera i això em donava molta por ja que no volia fer-ho malament, crec que vaig fer-ho bé ja que vaig intentar respectar tots els aspectes que hem parlat a seminari com la postura, el volum de veu, la mirada, la vocalització..

A continuació trobareu la meva poesia de Miquel Martí i Pol:

Un dia qualsevol foradaré la terra
i em faré un clot profund,
perquè la mort m'arreplegui dempeus,
reptador, temerari.
Suportaré tossudament la pluja
i arrelaré en el fang de mi mateix.
Quiti de mots, em bastarà l'alè
per afirmar una presència
d'estricte vegetal.
L'ossada que em sustenta
s'endurirà fins a esdevenir roca
i clamaré, amb els ulls esbatanats,
contra els temps venidors
i llur insaciable corruptela.
Alliberat de tota turpitud,
sense seguici d'ombra,
no giraré mai més el cap
per mirar enrera. 
"

No hay comentarios:

Publicar un comentario